flowerup your life

Answers to your questions

Here you can find answers to frequently asked questions.  If you can not find what you are looking for you can contact us by email or by phone. We are glad to assist you.

Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op via email of telefonisch. We helpen je graag.

When placing an order for a floral subscription, you choose whether you want to receive your flowers weekly,  biweekly or monthly.
The first delivery takes place in the next week after your order.
You can pause or cancel your subscription at any time. You can also resize or change the regularity  of your bouquet. Just send us an email and we’ll arrange it directly for you.

A gift bouquet to yourself or to another is not a subscription but a one-time order. Gift bouquets can be paid with a one-time direct debit.
It is not possible to order a gift bouquet in the same order as the flower service.

When ordering your flower subscription, you can issue an authorization for direct debit.
The amount will be collected in the week after your flowers are delivered.

Gift bouquets can be paid with a one-time direct debit.

We deliver 7 days a week, morning, noon and evening. When ordering your flower service you indicate on what day and at what part of the day you want to have your flowers delivered.
When ordering the flower service you do not have to put the flowers in the vase; we deliver the bouquet in a clean vase.  The used vase we take back.
When ordering a gift bouquet, the flowers can be delivered the same day if the order is made before 14:00 hours.
At present we only deliver in and around Amsterdam.

To create an account, we need the following information from you; your name, email address, delivery details, billing information and a phone number.
Your data are treated with the utmost care.

Bij het plaatsen van een order voor een bloemen-abonnement kies je of je wekelijks, tweewekelijks of één keer per maand bloemen wilt ontvangen.
De eerste bezorging vindt plaatst in de eerstvolgende week na je bestelling.
Je kunt je abonnement op ieder gewenst moment pauzeren of opzeggen. Ook kun je het formaat of de regelmaat aanpassen. Stuur ons gewoon even een email en we regelen het direct voor je.

Een boeket kado geven aan jezelf of aan een ander is geen abonnement maar een eenmalige bestelling. Je kunt dit boeket betalen middels en eenmalige incasso.
Het is niet mogelijk een gift boeket in dezelfde order te bestellen als de bloemen service.

Bij het bestellen van van je bloemen-abonnement kun je een machtiging afgeven voor een automatische incasso.
De bedragen worden geïncasseerd in de week nadat je bloemen zijn bezorgd.

Gift boeketten kun je betalen met een eenmalige incasso.

Wij bezorgen 7 dagen per week, in de ochtend, de middag én de avond. Bij het bestellen geef je aan op welke dag en op welk dagdeel jij je bloemen bezorgd wilt hebben.
Bij de bloemen service hoef je de bloemen niet zelf in de vaas te zetten; wij bezorgen het boeket in een schone vaas. De gebruikte vaas nemen we mee terug.
Bij een gift boeket kan de bezorging nog dezelfde dag plaatsvinden indien de bestelling voor 14.00 uur is gedaan.
Wij bezorgen op dit moment alleen in Amsterdam en omstreken.

Om een account aan te kunnen maken hebben we de volgende gegevens van je nodig;  je naam, e-mailadres, bezorggegevens, factuurgegevens en een telefoonnummer.
Jouw gegevens behandelen we met de grootst mogelijke zorgvuldigheid.